chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    הדרך הנכונה לבחירת מטבח בגוון שחור

    היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים, הבוחרים להשקיע בעיצוב המטבח שלהם. מדובר ללא ספק על אחד החדרים החשובים ביותר בבית, מאחר ורוב האנשים אוהבים להתחיל את הבוקר שלהם עם כוס קפה במטבח, או ליהנות מהכנת ארוחת ערב חגיגית עם כל המשפחה. המטבח מהווה את לב ליבו של הבית, לכן רק הגיוני להשקיע בנראות שלו וכמובן לא לשכוח את נושא הפונקציונליות. המטבח חייב להיות נוח ונעים לעבודה אך גם לשדר יוקרה ואלגנטיות, כחלק מהעיצוב הכללי של הבית. מטבחים שחורים נחשב היום לאחד הטרנדים החמים ביותר, מאחר ומדובר על מטבח יוקרתי ומיוחד, המספק אווירה ייחודית ומעניינת.

    אנו בחברת טאיו מטבחים נשמח לספק לכם מטבח ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתמחים בייצור של מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית ונשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי סוג המטבח האידיאלי ביותר עבורכם. אנו מקפידים להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, על מנת להבטיח לכם איכות ועמידות לאורך השנים.

    הטרנד החם ביותר בעיצוב המטבחים

    אם בעבר רוב המטבחים הגיעו בעיצוב הקלאסי, שכלל משטחים לבנים ובוהקים, הרי שהיום ניתן ליהנות מטרנד עיצוב חדשני, שיבטיח לכם מטבח שונה לחלוטין מהמטבח הסטנדרטי. מטבח בעל גוון הולך וצובר פופולאריות, מאחר ורוב האנשים היו רוצים ליהנות מעיצוב שונה וחדשני, שיוסיף המון לאווירה הכללית בבית. המטבח מבוסס ברובו על הצבע השחור, השולט על כל תחומי המטבח, החל מארונות המטבח, השיש, המקרר וכמובן מכשירי החשמל השונים. ניתן לבחור בין ארונות שחורים מבריקים או בגימור מט, משטחי שיש שחור חלקים, או לחילופין, בעלי ורידים לבנים בולטים, המוסיפים עניין נוסף לעיצוב הכללי של חלל החדר. כמו כן, מטבח זה משתלב היטב עם רצפה שחורה ועם אלמנטים עיצוביים נוספים, היכולים להוסיף המון לאווירה ההרמונית ולתחושה הייחודית שרק מטבח בעל גוון שחור יכול לייצר עבורכם.

    מטבח בקונספטים שונים של עיצוב

    רוב האנשים מאמינים כי מטבח קטן מחייב שימוש בצבעים בהירים, המאפשרים להעניק למטבח אשליה של חדר גדול ומרווח יותר. אך חשוב להבין כי שימוש בצבעים שחורים יכול להסתדר מצוין גם במטבחים קטנים, מאחר והצבעים הכהים מאפשרים להעניק למטבח נראות “תוססת” יותר, המאפשרת ליצור אשליה של מטבח ה”בולט” החוצה, ולכן תחושת הדוחק והצפיפות נמנעת. כמובן שהדבר נכון במידה ומקפידים לעצב את המטבח בצורה מושכלת ולתכנן מראש פתרונות אחסון לגובה ואלמנטים נוספים, שיכולים לסייע למטבחים קטנים להיראות מרווחים ונעימים יותר. בנוסף לכך, יש לזכור כי מטבח זה ניתן לעצב בכל צורה המתאימה לכם, בין אם מדובר על סגנון מטבח כפרי או סגנון מטבח מודרני או תעשייתי. הצבע השחור יכול להשתלב מעולה עם אריחי קרמיקה מיוחדים וכלי חרס מעניינים, דבר המעניק את האפשרות ליצור טאצ’ אישי למטבח.

    אנו בטאיו מטבחים נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי רכישת מטבח. לפרטים נוספים, צרו קשר.

    אולי גם יעניין אותך

    post-image
    תכנון מטבחים

    המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית. כאשר המטבח נוח אתם נהנים לבשל, מבשלים יותר...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים בחזות מודרנית 2024

    לא מעט אנשים מתעניינים בתחום של מטבחים מודרניים 2024, מאחר ומדובר על סוגי המטבחים הנפוצים...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים במגוון צבעים וסגנונות

    מי לא היה רוצה ליהנות מכל היתרונות של מטבח לבן מודרני? מדובר על אחד מסוגי...

    קרא עוד >>
    דילוג לתוכן