chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    איך לעצב מטבח בסגנון כפרי כמו שצריך?

    מטבח בסגנון כפרי נחשב ללא ספק לאחד מסגנונות המטבח הנפוצים והפופולאריים ביותר. לא מעט אנשים יבחרו במטבח זה בתור העיצוב המושלם עבורם, מאחר וסגנון זה מחובר לרוב לאווירה חמימה ולמטבח משפחתי ומזמין יותר. מדובר על מטבח שכיף להיכנס אליו וכיף לשהות בו, לכן בני הבית ירצו לרוב להצטופף בין קירותיו, במטרה ליהנות מהכנת ארוחה משותפת, שתיית קפה או ניהול שיחת חולין, בזמן החיטוט בין מדפי המקרר או ארונות המטבח. החוכמה היא כמובן להקפיד על מטבח איכותי ואמין, שיוכל לשמש אתכם לאורך השנים, ללא שום תקלות מיותרות.

    אנו בחברת טאיו מטבחים נשמח לספק לכם מטבח ברמה הגבוהה ביותר. מטבחים מעוצבים ומותאמים אישית לצרכים ולרצונות שלכם, תוך כדי הקפדה על שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ותכנון מוקפד של עיצוב, נראות וניצול מקום מקסימלי.

    מה זה בעצם אומר מטבח בעל מראה כפרי?

    היום, ניתן למצוא לא מעט סגנונות שונים של מטבח זה, מאחר וניתן ליהנות מהאווירה הכפרית באמצעות שימוש בחומרי גלם שונים. אם בעבר מטבח זה היה מאופיין בעיקר בשימוש בעץ, בתור חומר גלם עיקרי, הרי שהיום ניתן למצוא לא מעט מטבחיים כפריים, המבוססים על הצבע הלבן או השחור. אומנם המטבח הלבן נחשב לאחד מסוגי המטבחים הנפוצים ביותר, אך האמיצים מבינכם, יוכלו ליהנות ממטבח בלוק כפרי בגווני השחור, על מנת להבטיח לעצמם עיצוב ייחודי ומעניין, שיגרום לכולם לפעור עיניים וליהנות מהתחושה המיוחדת הנגרמת כתוצאה מהצבעים הכהים. מטבח זה יכול להתאים הן למטבחים קטנים והן למטבחים גדולים, כל עוד מקפידים על עיצוב חכם ונבון של חלל החדר. חשוב לתת את הדעת לכל מאפייני החדר, כולל מיקום נקודות החשמל, מיקום החלונות ושימוש נבון באלמנטים מודולריים שונים, כגון ריהוט מתקפל, אחסון לגובה ועוד.

    הטרנדים החמים ביותר בשוק – מטבחים בעלי מראה כפרי

    אחד הטרנדים החדשים ביותר בעולם ה- מטבחים כפריים מודרנים, הוא עיצוב המטבח בגווני השחור. מטבח שחור נחשב למטבח אלגנטי ויוקרתי, המעניק עיצוב שונה ומיוחד לחלל החדר. העיצוב השחור מאפשר להבליט אלמנטים מסוימים במטבח ולשלב את העיצוב עם כלי חרס מיוחדים או משטחי שיש בעלי מראה מיוחד, המשלבים בין הצבע השחור לבין נימים בצבע ורוד או לבן. מעבר לכך, יש לזכור כי ניתן לשלב את הצבע השחור עם הצבע הלבן, על מנת ליצור מראה ייחודי, שלא תמצאו ברוב הבתים. ניתן למשל, לשלב בין ארונות מטבח לבנים בחלק העליון, לארונות שחורים בחלק התחתון. כמו כן, ניתן לשלב בין רצפה לבנה וקירות לבנים לבין מטבח המבוסס כולו על הצבע השחור, כולל השיש, הארונות, הכיור ואפילו הברז. אופציה נוספת, היא להתקין אי שחור באמצע המטבח או לשלב מספר מדפים בצבע שחור.

    אנו בטאיו מטבחים נשמח לסייע לכם בבחירת מטבח המותאם באופן מושלם לצרכים שלכם. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

    אולי גם יעניין אותך

    post-image
    תכנון מטבחים

    המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית. כאשר המטבח נוח אתם נהנים לבשל, מבשלים יותר...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים בחזות מודרנית 2024

    לא מעט אנשים מתעניינים בתחום של מטבחים מודרניים 2024, מאחר ומדובר על סוגי המטבחים הנפוצים...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים במגוון צבעים וסגנונות

    מי לא היה רוצה ליהנות מכל היתרונות של מטבח לבן מודרני? מדובר על אחד מסוגי...

    קרא עוד >>
    דילוג לתוכן