chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    איך לבחור עיצוב נכון למטבח?

    היום, כבר ברור לכולם כי מטבחים בסגנון מודרני יכולים להוסיף המון לעיצוב המטבח שלכם ולכל חלל הבית. המטבח נחשב לאחד החדרים החשובים והחיוניים ביותר בבית, לכן רק הגיוני להשקיע בעיצוב שלו. מטבח מודרני יעניק לבית שלכם מראה אלגנטי ויוקרתי יותר, שיתרום המון לתחושה הכללית. אף אחד לא היה רוצה לשבת במטבח ישן ומתפורר, לכן שיפוץ המטבח ועיצובו מחדש, יכולים לתרום המון לאווירה השוררת בכל הבית ולמצב הרוח של כל בני המשפחה. ידוע כי מצב הרוח והתחושה הפנימית שלנו מושפעים מהסביבה החיצונית, לכן השקעה בעיצוב המטבח יכולה לעודד מצב רוח טוב יותר ותחושה נעימה בקרב בני הבית.

    אנו בטאיו מטבחים נשמח לספק לכם מטבחים מודרניים בהתאמה אישית. אנו מתמחים בייצור מטבחים תוך כדי הקפדה על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ועל איכות ללא פשרות. אנו נותנים את הדעת לניצול נכון של חלל החדר ולנראות הכללית של המטבח, על מנת לספק לכם את המוצר האיכותי והמוצלח ביותר.

    מאפיינים בולטים

    אנשים רבים בוחרים לעצמם מטבח מודרני, מאחר ומדובר על מטבח בעלי קווים נקיים, המעניק אווירה יוקרתית יותר לכל חלל הבית. לעומת המטבחים המצועצעים, המכילים מגוון עצום של אלמנטים צבעוניים או מרקמים כבדים, המבטח המודרני מאופיין בקווים ישרים ובמינימליזם. מטבח מסוג זה יהיה לרוב מודולרי ופונקציונלי, הוא יכיל מכשירים חכמים וריהוט מתקפל, המאפשר לספק את כל הצרכים של בני הבית, מבלי להעמיס על חלל החדר או ליצור תחושת דוחק וצפיפות. מטבח מודרני יהיה מטבח מתוחכם ומושקע, שיעניק לכם את האפשרות לבשל ולאפות בצורה היעילה ביותר, ללא שום חשש מעומס יתר. כמו כן, מטבח מסוג זה יכיל סוגים שונים של גופי תאורה מינימליסטיים, על מנת להעניק לחדר מראה מואר ואלגנטי.

    היבטים שונים שכדאי להכיר

    מטבחים בעלי לו מודרני מתכתבים לרוב עם סגנון מינימליסטי, המאפשר ליצור מטבח חלק ונקי. כל אחד מהפריטים במטבח נבחר בקפידה, על מנת ליצור מראה הרמוני ואסתטי. אין מדובר כאן על מטבח עמוס בספרי בישול ומזכרות מטיולים בחו”ל, אלא על שיש נקי, המפונה ממכשירי חשמל או כלים וקירות נקיים, החפים מפריטים דקורטיביים מיותרים. כמובן שניתן לשלב במטבח המודרני אלמנטים עיצוביים מיוחדים, המתאימים לסגנון הכללי. המטבח המודרני מאופיין לרוב בצבעי הלבן או השחור מאחר וצבעים אלו משתלבים במראה המינימליסטי ומעניקים את תחושת האסתטיקה הרצויה. לכן מטבחים אלו יכילו לרוב שיש בצבע שחור או לבן, מרצפות ואריחים בצבעים דומים וכמובן התאמה מושלמת של ארונות המטבח, הכיור ומכשירי חשמל תואמים.

    אנו בטאיו מטבחים נשמח לספק לכם מבחר רחב של מטבחים בהתאם לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם. אנו מקפידים על תכנון בהתאמה אישית, תוך כדי הקפדה על נוחות, פרקטיות, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב יוקרתי. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר.

    אולי גם יעניין אותך

    post-image
    תכנון מטבחים

    המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית. כאשר המטבח נוח אתם נהנים לבשל, מבשלים יותר...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים בחזות מודרנית 2024

    לא מעט אנשים מתעניינים בתחום של מטבחים מודרניים 2024, מאחר ומדובר על סוגי המטבחים הנפוצים...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים במגוון צבעים וסגנונות

    מי לא היה רוצה ליהנות מכל היתרונות של מטבח לבן מודרני? מדובר על אחד מסוגי...

    קרא עוד >>
    דילוג לתוכן