chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    מטבחים במגוון צבעים וסגנונות

    מי לא היה רוצה ליהנות מכל היתרונות של מטבח לבן מודרני? מדובר על אחד מסוגי המטבחים האהובים ביותר, מאחר והם מעניקים מראה מרווח ואסתטי. כל אחד היה שמח למטבח מודרני בגווני הלבן, מאחר ומטבח מסוג זה יכול להשתלב מצוין בכל סגנונות העיצוב ולכן הוא יתאים לכל בית ולכל דירה. המטבח הלבן מתחבר לרוב לטוהר, ניקיון, יוקרה ואקסקלוסיביות, לכן זהו המטבח הקלאסי והפופולארי ביותר.

    אנו בחברת טאיו מטבחים נשמח לספק לכם מטבח במגוון צבעים וסגנונות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתמחים במטבחים מעוצבים בהתאמה אישית ונשמח לסייע ולייעץ לכם, לגבי סוג המטבח האידיאלי ביותר עבורכם. המטבחים שלנו מבוססים על קדמת הטכנולוגיה והם מתוכננים לניצול מקסימלי של מקום, על מנת להבטיח לכם מטבח נוח, פרקטי ויוקרתי.

    מה מאפיין מטבח בסגנון מודרני?

    המטבח הלבן והמודרני מאופיין לרוב בתחושה של רוגע ושלווה. הצבע הלבן נחשב לצבע ניטרלי, שמשתלב באופן הרמוני בשאר העיצוב של הבית, דבר שמאפשר לכל אחד ליהנות מכל היתרונות של מטבח מסוג זה. הצבע הלבן מעניק למטבח שלכם תחושה של ניקיון ואסתטיקה, דבר התורם לתחושה הכללית בבית. המטבח הלבן מאופיין בשיש לבן, ארונות מטבח לבנים, מקרר לבן ואף מכשירי חשמל לבן, אך יש צורך לשבור את הצבע הלבן באמצעות אלמנטים עיצובים ייעודיים. למשל, קערת פירות מיוחדת, כיסאות מטבח מעוצבים, וילונות בגוון חזק או אפילו עציצים, תורמים אלמנט של צבע וחיים, המאזנים את גווני הלבן. לעומת צבעים אחרים, הצבע הלבן אינו משתלט, אלא משתלב נפלא עם האלמנטים העיצוביים שתבחרו להוסיף אליו. חשוב לציין כי מטבח בצבע לבן יכול להתאים לא רק לבתים פרטיים, אלא גם למשרדים. כל משרד יכול להתהדר במטבח כזה, המשדר יוקרה, איכות ואקסקלוסיביות.

    טיפים שכדאי לקחת בחשבון

    קודם כל, יש לזכור כי מטבח  בעל צבע בהיר יתאים במיוחד לחללים קטנים, מאחר והצבע הלבן מעניק אשליה של מרחב גדול יותר. לכן כאשר מדובר על מטבחים המיועדים למשרדים, ליחידות דיור או לדירות קטנות, הצבע הלבן נחשב לאחת האופציות הטובות ביותר. מומלץ לשלב במטבח הלבן שלכם טאץ’ אישי, באמצעות אלמנטים מיוחדים של פרזול, עבודת נגרות או שיש. ניתן כמובן להוסיף אגרטלים, תמונות או כלים מיוחדים, על מנת להוסיף צבע ועניין למטבח הביתי. כדאי לציין כי לעומת סוגים אחרים של מטבחים, המטבח הלבן והמודרני נחשב לאופציה הטובה ביותר לאורך זמן. אומנם טרנדים עיצוביים באים והולכים, אך המטבח המודרני יוכל לשרת אתכם שנים ועדיין להישאר טרנדי ואופנתי כמו תמיד.

    אנו בחברת טאיו מטבחים נשמח לספק לכם מטבח בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות שלכם. אנו מקפידים על איכות ללא פשרות, ניצול מקסימלי של מקום, טכנולוגיה מתקדמת ונגישות. נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי המטבח האידיאלי ביותר עבורכם, צרו קשר!

    אולי גם יעניין אותך

    post-image
    תכנון מטבחים

    המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית. כאשר המטבח נוח אתם נהנים לבשל, מבשלים יותר...

    קרא עוד >>
    post-image
    מטבחים בחזות מודרנית 2024

    לא מעט אנשים מתעניינים בתחום של מטבחים מודרניים 2024, מאחר ומדובר על סוגי המטבחים הנפוצים...

    קרא עוד >>
    post-image
    THE LOFT BY TAIU | הרשמה לאירוע אדריכלים ומעצבים

    21.6.2022 | יום שלישי | 19:00 - 21:30 *התאריך לא סופי ועשוי להשתנות סניף אדריכלים ומעצבים יד...

    קרא עוד >>
    דילוג לתוכן