chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    סדרת טאיו WOOD

    על
    הפרויקט

    סדרת העץ שלנו היא פשוט אומנות אנחנו משתמשים בעצים הכי איכותיים ויוצרים מטבחים שנותנים אווירה של טבע מודרני.

    פרויקטים נוספים

    מטבח עץ

    מחפשים מטבח לכל החיים? בחירת חומרי הגלם משפיעה על העמידות של המטבח, הנוחות שלכם ומשך השימוש. חומר גלם איכותי ועמיד כמו עץ מלא יהיה בחירה נבונה עבור מטבח. בהתאם, העץ הוא חומר הגלם הנפוץ ביותר בעיצוב מטבחים. גם במטבחים יוקרתיים העץ הוא ברוב המקרים חומר הגלם העיקרי. מחפשים לעצמכם מטבח עץ חדש בעיצוב קלאסי ונצחי? הצוות המקצועי של טאיו מטבחים מתמחה בעיצוב מטבחי עץ בכל הסגנונות, צרו קשר עוד היום עם חברת טאיו מטבחים ותיהנו מכל היתרונות שיש למטבחי עץ.

    מטבח עץ בהתאמה אישית

    עץ הוא חומר גלם נוח לעבודה ועיצוב. בחירה בעץ מבטיחה לכם מחירים נוחים, אפשר לעצב מטבחי עץ בסגנון יוקרתי, סגנון כפרי, סגנון מודרני וגם סגנון פשוט. אתם קובעים היכן למקם את הארונות, כמה ארונות להתקין, אלו פתרונות אחסון נוספים להוסיף. המטבח הטוב ביותר עבורכם הוא מטבח שעוצב במיוחד עבורכם. יתרונות נוספים של מטבח עץ הם התקנה פשוטה, עמידות לשנים רבות, מראה יוקרתי. שימו לב שאתם בוחרים עץ עמיד שמתאים לעיצוב מטבחים.

    איזה סוג של עץ מתאים למטבח?

    יש למטבחים עשויים עץ מראה יוקרתי וקסום שאי אפשר לפספס. אם יש לכם את האפשרות לבחור במטבח עץ מלא ההשקעה תשתלם לכם. מטבח עץ מלא הוא נכס לשנים רבות והזדמנות להעלות את הערך של הבית. כתחליף לעץ המלא נציע לוחות פורניר עשויות שכבות של עצים שמודבקות יחד. בחירה בפורניר על פני עץ מלא מוזילה את העלויות. מטבחי עץ אפשר לעצב גם בסגנון כפרי וגם בסגנון מודרני. אתם מוזמנים לבחור את סגנון העיצוב של המטבח שלכם, את הצבע, את המיקום של הארונות, את פתרונות האחסון, את המיקום של מכשירי החשמל וכן הלאה. יחד עם עץ אפשר לשלב גם חומרי גלם נוספים.

    איך מנקים מטבח עץ?

    ניקוי שגרתי של ארונות מטבח עשויים עץ מלא לא דורש יותר ממטלית לחה. לוחות העץ שמשמשים לעיצוב מטבחים עוברים תהליך של צביעה ואיטום. העץ הופך כך עמיד יותר ונוח לניקוי תוך שמירה על המראה הטבעי שלו. במקרים בהם יש צורך בהסרת כתמים מארונות עץ אפשר להשתמש במעט סבון כלים. כל שימוש בתכשירי ניקיון לניקוי מטבח עץ כדאי לנסות תחילה במקום בלתי נראה. הצוות של טאיו מטבחים ישמח ללוות אתכם בעיצוב המטבח החדש שלכם, צרו קשר לעיצוב מטבח באמצעות כלים עיצוביים חדישים.

    מטבח עץ בהיר

    המטבח המודרני מלא בסגנון, מוקפד, מואר, קל לניקוי ונוח לשימוש. היום כאשר אנחנו מודעים לתפקיד החשוב של המטבח בכל בית, ההשקעה בעיצוב בהתאמה אישית מובנת מאליו. התקופה בה יכולנו למצוא בכל הבתים את אותו המטבח חלפה מהעולם. הנכם מוזמנים לתכנן מטבח שתואם את טעמכם האישי ואת ההרגלים שלכם. חברת טאיו מטבחים יודעת שאתם פותחים את היום ומסיימים אותו במטבח, כמשפחה אתם מבלים את זמן האיכות שלכם במטבח. הצוות המקצועי של טאיו מטבחים נעזר בקדמת הטכנולוגיה על מנת לייצור עבורכם מטבח עץ בהיר שמתאים למי שאתם.

    מתי נבחר מטבח עץ בהיר?

    הצבעים של המטבח מעצבים את האווירה ואת התחושה הכללית. הבחירה הפופולרית ביותר בעבור מטבחים היא גוונים בהירים עם דגש על הצבע הלבן בשילוב עץ בהיר. יש לצבעים בהירים את היכולת לייצור תחושה של מרחב. מטבח עץ בהיר מאיר את החדר ויוצר אווירה חיובית ונעימה. חוששים מכתמים? בחירה בחומרי גלם עמידים שאינם סופחים כתמים מבטיחה לכם ניקוי קל. הצבע הלבן מסמל טוהר וניקיון. שילוב בין עץ בהיר לבין הצבע הלבן הוא שילוב מנצח לעיצוב מטבחים.

    כמה עולה מטבח חדש?

    מחיר של מטבח עץ בהיר חדש נקבע על פי סגנון העיצוב, העלויות של חומרי הגלם, מורכבות העבודה, הגודל של המטבח. את התקציב עבור המטבח החדש שלכם תקבעו על פי היקף העבודה. יש הבדל בין שיפוץ מטבח שכולל בעיקר החלפת ארונות לבין תכנון מטבח חדש לחלוטין עם משטח עבודה חדש, ריצוף, תשתיות. תוספת של אי למטבח משדרגת את חווית השימוש, כדאי לכלול בתכנון של המטבח החדש גם אי.

    מטבח מודרני מול מטבח של פעם

    בעבר השיקול העיקרי בתכנון מטבחים היה פרקטיות. המטרה הייתה יצירת חדר בו ניתן יהיה לבשל ארוחות ולאחסן מזון בצורה היעילה ביותר. כיום כאשר בישול ואוכל ממלאים תפקיד חשוב בחיינו ומוגדרים כתענוג המטבח הפך לאחד החדרים החשובים ביותר בבית. אם בעבר המטבח היה חדר מוצנע כיום המטבח הוא מקור לגאווה. לפני שאתם מתחילים בעיצוב המטבח החדש שלכם חשוב שתגדירו את הצרכים שלכם ואת תרבות האירוח שלכם. מתלבטים? לא בטוחים איך עושים את זה נכון? בדיוק בשביל זה הצוות המקצועי של טאיו מטבחים זמין עבורכם.

    מטבח עץ מודרני

    תכנון של מטבח חדש מאפשר לכם להתאים את אחד החדרים החשובים והשימושיים ביותר בבית לצרכים שלכם. עם מטבח עץ מודרני אתם נהנים גם מהאווירה הכפרית החמימה של העץ, גם מחומר גלם עמיד וגם מכל היתרונות של קדמת הטכנולוגיה. ליווי התהליך עם טאיו מטבחים מבטיח שלכם שתקבלו את המטבח שתמיד חלמתם עליו. המטבח יהפוך ללב של הבית, יהיה קל לניקוי ואתם תיהנו לבשל ולארח. אם אתם חושבים על מטבח חדש הנכם מוזמנים לתאם פגישה עם צוות היועצים של טאיו מטבחים לתכנון של מטבח מושלם ללא חריגה מהתקציב.

    יתרונות של מטבח עץ מודרני

    עץ הוא חומר גלם עמיד ואיכותי. בחירה בעץ עבור מטבחים מבטיחה שנים רבות של שימוש נוח. מטבח עץ מודרני מביא עמו מראה קלאסי שאפשר לשלב עם כל קו עיצוב. אם אתם מחפשים מטבח שיאפשר לכם לשנות את עיצוב הבית בעתיד ללא חשש – תבחרו מטבח עץ מודרני. שילוב בין עץ לבין סגנון מודרני יוצר גם תחושה ביתית וגם אווירה נקייה ומינימליסטית.

    איך אדע איזה מטבח מתאים לי?

    הגדרת צרכים ורצונות היא הצעד הראשון לקראת המטבח שמתאים לכם. אתם אלו שעתידים להשתמש במטבח הזה בכל יום, חשוב שתצליחו להגדיר איזה מטבח מתאים לכם ומה יהפוך את המטבח לשימושי ונוח. הצוות המקצועי יסייע לכם לתת ביטוי לצרכים שלכם ובו זמנים יציג פתרונות ומענה לצרכים נוספים שלא ידעתם שיש לכם. ליווי של התהליך עם מתכנן מטבחים חיוני לניצול מרבי של השטח והתקציב. אתם מתבקשים כעת לציין אלו שימושים עיקריים אתם עושים במטבח, באלו מכשירים אתם משתמשים בכל יום ומה מפריע לכם במטבח הקיים. כדאי לציין שתכנון מטבח דורש זמן וסבלנות, אל תמהרו לבחור במטבח הראשון שמוצא חן בעיניכם.

    חפשו את ההשראה שלכם

    ראיתם בבית של חברים מטבח שאתם אוהבים? מקנאים במטבח החדש של השכנים? מצאתם באינסטגרם את מטבח החלומות שלכם? מותר לכם לקחת השראה וגם להעתיק רעיונות. תיהנו לאסוף תמונות של מטבחים ורעיונות לעיצוב המטבח שלכם. את כל אוסף התמונות תביאו אתכם לפגישת הייעוץ עם מתכנן המטבחים ותרכיבו יחד את המטבח הבא שלכם. התמונות מרכיבות תמונה ראשונית של הסגנון המבוקש ומכוונות את מתכנן המטבחים. מחפשים מתכנן מטבחים מנוסה לעיצוב מטבח עץ מודרני קל לניקוי? חייגו אל טאיו מטבחים לפרטים נוספים.

    מטבח מעץ

    מתלבטים בין כמה סגנונות? לא בטוחים האם מטבח מעץ מתאים לצרכים שלכם? יש לעץ יתרונות שהופכים אותו לחומר גלם אידאלי עבור מטבחים. עץ מהווה חומר גלם עיקרי בכל סוגי המטבחים עם דגש על מטבחי יוקרה. מטבח מעץ מחזיק מעמד עשרות שנים ומעלה את הערך של הנכס. העץ עמיד, בעל מראה יוקרתי, נוח לעיצוב. חשוב לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם? היעזרו בצוות המקצועי של טאיו מטבחים. חייגו עכשיו לתכנון המטבח הבא שלכם עם צוות מנוסה, אדיב, סבלני, קשוב שעיצב בהצלחה כבר אלפי מטבחים. חברת טאיו היא המקום בו חלומות מתגשמים.

    חומרים מומלצים עבור מטבח מעץ

    במטרה להבטיח שימוש ארוך טווח עלינו להקפיד לבחור נכון בחומרי גלם איכותיים שתואמים את התנאים במטבח. לוחות עץ שמשמשים לבניית מטבחים עוברים תהליך של חיטוי ואיטום. חשוב לבחור נכון בעץ חזק ועמיד שמתאים למטבחים ביתיים. בחירה פופולרית תהיה מטבח מעץ אלון, מטבח מעץ אגוז, התייעצו עם אנשי מקצוע להכוונה לבחירה מדויקת.

    עיצוב מטבח על פי מידות מדויקות

    בכל תכנון של מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים חשוב להתחיל את התהליך במדידה מדויקת של השטח. אתם מתבקשים למדוד כל פינה עם עדיפות למדידה שמתבצעת על ידי איש מקצוע. המדידות חיוניות לקבלת תמונה מלאה, ניצול מקסימלי של השטח והבטחת מטבח נוח לניקוי. מידה מדויקת מונעת חריצים ומרווחים בהם נוטה להצטבר לכלוך. אל תשכחו, תכנון של מטבח דורש גם מרווח תנועה. יש לשמור על יחס נכון בין המיקום של הכיריים, המקרר והכיור. יהיה לכם קל להשתמש במטבח כאשר התנועה בו נוחה ורציפה.

    משטח עבודה למטבח מעץ

    העץ הוא חומר גלם שמשתלב נהדר עם חומרים אחרים. משטח עבודה עשוי עץ אינו מתאים לרוב המטבחים בשל היותו בעייתי לניקוי ולא עמיד בפני שריטות. עבור משטח עבודה נמליץ על חומרים עמידים וחזקים שאינם נשרטים בקלות ואינם סופחים כתמים. אל תשכחו לוודא גם אופציה של ניקוי קל ועמידות בפני טמפרטורות גבוהות. את משטח העבודה אפשר יהיה לעצב בצורה של האות ר’ או כמשטח אחד ארוך. חברת טאיו מטבחים תשמח ללוות אתכם בדרך למטבח חדש תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה.

    מטבח בשילוב עץ

    אחד מחומרי הגלם המובילים בעיצוב מטבחים הוא עץ. הקו המנחה בעיצוב המטבח המודרני הוא מינימליזם. על מנת לשמור על מראה נקי ותחושת מרחב נרצה לעצב משטחי עבודה גדולים ונשלב בסמוך עליהם פתרונות אחסון נגישים. מטבח בשילוב עץ מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות, אתם מקבלים גם תחושת ביתית חמימה וגם את כל היתרונות של המטבח המודרני. צוות המומחים של טאיו מטבחים מייצר מטבחים בכמה סגנונות עם דגש על התאמה אישית. עם טאיו מטבחים אתם מקבלים מטבח מעוצב, נוח לניקוי, מסודר, שימושי, מרווח וחדשני.

    דגם מודרני של מטבח בשילוב עץ

    עץ הוא חומר גלם נפלא שאפשר לשלב בקלות יחד עם חומרי גלם נוספים. בבואנו לבחור חומרי גלם עבור עיצוב של מטבח בשילוב עץ חשוב להקפיד על בחירה בחומרים עמידים בפני לחות, טמפרטורות גבוהות ולחות. מתכת, זכוכית וחומרים סינטטיים שמיוצרים במיוחד עבור מטבחים יהיו בחירה נבונה עבור המטבח החדש שלכם. המטבח המודרני מפתיע אתכם עם פתרונות אחסון נסתרים, ארונות אינטגרליים וגם דלפק מתקפל. מתכנן המטבחים מנצל את מלוא השטח הקיים בעודו מספק לכם שפע של פתרונות אחסון. אחד הדגמים הפופולריים ביותר בענף המטבחים הוא מטבח לבן בשילוב עץ.

    מתי נבחר מטבח מודרני לבן בשילוב עץ?

    הבחירה בצבע הלבן מעניקה תחושה של אור ומרחב. צבעים בהירים מתאימים גם למטבחים גדולים וגם למטבחים קטנים. בעבור מטבח קטם נמליץ על גוונים בהירים עם דגש על לבן. צבע כהה עלול לייצור תחושה של שטח קטן יותר. חוששים שבמטבח לבן הלכלוך בולט יותר? מתכנן מטבחים מקצועי יידע לבחור עבורכם משטחים עשויים חומר גלם דוחה כתמים וקל לניקוי. מטבח בשילוב עץ אפשר לעצב בשילוב של כמה צבעים. בחירה פופולרית נוספת היא מטבח עץ בשילוב עם גוון בהיר של אפור.

    איזה עץ מתאים לעיצוב מטבחים?

    ניתן לעצב מטבחים עם כמה סוגים של עצים כאשר עץ אלון הוא הבחירה הקלאסית. יש לעץ אלון גוון שמשתלב נהדר עם הצבע הלבן. חשוב לבחור נכון בעץ עמיד שעבר תהליכי איטום. לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר עבור המטבח שלכם? חברת טאיו מטבחים היא המקום בו תמצאו מטבחים מעוצבים ואיכותיים לשנים רבות של שימוש יומיומי.

    דילוג לתוכן