chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    מטבח בהתאמה אישית

    על
    הפרויקט

    מעוניינים במטבח שתואם בדיוק את הצרכים והטעם האישי שלכם? עם מטבח בהתאמה אישית אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים ומנצלים את כל היתרונות של החלל.

    פרויקטים נוספים

    ההתאמה האישית מתבטאת גם בתכנון על פי מידות מדויקות. עיצוב בהתאמה אישית דורש ליווי צמוד של מתכנן מטבחים מקצועי וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת טאיו מטבחים עם ניסיון רב, טכנולוגיה חדישה, חשיבה יצירתית והמון יידע. הנכם מוזמנים לפנות אל חברת טאיו מטבחים לקבלת פרטים נוספים, רעיונות וטיפים לתכנון מטבח שתיהנו לבשל בו.

    מטבח בהתאמה אישית לאנשים שלא מבשלים

    אם אתם לא אוהבים לבשל חשוב לציין זאת. תופתעו לגלות שאפשר לתכנן מטבח בהתאמה אישית שמתאים לבתים בהם המטבח משמש בעיקר להכנת ארוחות קלות או חימום של אוכל מוכן. אין סיבה שתשקיעו באבזור ועיצוב מטבח שמתאים לשף כאשר אין בכך צורך. תכנון מטבח בהתאמה אישית מאפשר לכם לקבוע כמה שטחי אחסון נחוצים לכם, אלו מכשירי חשמל תרצו לשלב במטבח, היכן למקם את פינת הישיבה. מקצועיות של מתכנן מטבחים מתבטאת ביכולת שלו לתכנן עבורכם מטבח שתואם גם את הצרכים שלכם בהווה וגם את הצרכים בעתיד הקרוב. כך למשל, תמיד נשלב במטבח יותר שטחי אחסון מהדרוש לנו כיום.

    שינוי בתשתיות במטבח

    המיקום של ברזי המים ונקודות החשמל משפיע על תכנון המטבח. אם אתם לא מרוצים מהמיקום של הכיור במטבח, כדאי לשקול שינויים בתשתית במטרה לשפר את הקיים ולרענן את תכנון המטבח. הזזה של נקודות מים וחשמל תאפשר לכם לשנות את המיקום של הכיור, הכיריים, המדיח.

    השימושים שלכם במטבח

    שיתוף פעולה שלכם עם מתכנן המטבחים חיוני להבטחת התאמה אישית. אתם יודעים טוב מכולם מה מתאים לכם, מה אתם אוהבים במטבח הקיים שלכם ומה הביא אתכם לתכנן מטבח חדש. עבור בשלנים נמליץ על משטחי עבודה גדולים ועמידים בפני שריטות. משטחי שיש יהיו גם עמידים וגם קלים לניקוי. המטבח בשבילכם הוא פינה חמה בה כל בני הבית אוכלים יחד את הפיצה שהזמנתם? נשלב במטבח משטחי עץ שמעניקים מראה חמים. לא בטוחים איזה מטבח יהיה הכי טוב עבורכם? היועצים של טאיו מטבחים זמינים עבורכם.

    מטבחים בעיצוב אישי

    מטבח נוח הוא מטבח שאתם נהנים לבשל בו, מנקים בקלות ושומרים בו על סדר ללא כל קושי. מטבחים בעיצוב אישי הם הזדמנות לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים וצריכים ללא פשרות. חברת טאיו מתמחה בעיצוב מטבחים בהתאמה אישית, משמעות הדבר היא שאתם מסיימים את הפרויקט עם מטבח החלומות שלכם. צוות מקצועי של יועצים מקשיב לצרכים ולציפיות שלכם, בוחן את התנאים בשטח, מסביר, עונה לשאלות ומסייע לכם לתכנן את המטבח החדש שלכם ללא חריגה מהתקציב. עם טאיו מטבחים תתכוננו לקבל הרבה מחמאות על המטבח.

    איך מתכננים מטבחים בעיצוב אישי?

    המפתח למטבח בעיצוב אישי הוא ליווי צמוד של מתכנן מטבחים מקצועי. נדרשים ידע וניסיון על מנת להבין את הרעיונות והצרכים שלכם, לבחון את התנאים בשטח ולמצוא את הדרך לממש אותם בהתאם לתקציב. מטבחים בעיצוב אישי דורשים תשומת לב מלאה עם דגש על התאמה של התכנית לדרישות שלכם. יתרון משמעותי נוסף של מטבח בעיצוב אישי הוא ניצול מקסימלי של השטח הקיים. אל תשכחו להקפיד על שימוש במיטב חומרי הגלם ותזכו במטבח עמיד, שימושי ונוח לעשרות שנים.

    איזה מטבח נחשב לטוב ביותר?

    התאמה אישית היא הסוד לבחירת המטבח הטוב ביותר. אתם תגדירו את המטבח החדש כמוצלח כאשר תצליחו להתאים אותו להרגלים שלכם ולצרכים של כל בני הבית. תכנון מקצועי של מטבח חדש הוא כזה שמעניק לכם את מה שאתם רוצים וצריכים עם תוספת של ערך מוסף. מתכנן מטבחים מקצועי יודע מתי כדאי להוסיף עוד שטחי אחסון, באלו מקרים חשוב לבחור חומרי גלם קלים וניקוי וכיצד לנצל את מלוא השטח ואת כל היתרונות הקיימים בחלל. עם מטבחים בעיצוב אישי הצרכים שלכם מקבלים מענה מדויק. אל תמהרו להתפשר על פחות מהמטבח הטוב ביותר בשבילכם.

    כמה עולה לעצב מטבח בהתאמה אישית?

    מחיר של מטבח חדש נקבע על פי הגודל של החדר, סגנון העיצוב, עלות חומרי הגלם, שילוב של טכנולוגיה חדישה, רמת הגימור. כל מטבח חדש אפשר להתאים בצורה טובה לצרכים ולהרגלים של בני הבית. הנכם מוזמנים לפנות אל טאיו מטבחים להתייעצות עם צוות מקצועי, מיומן, אדיב וסבלני.

    דילוג לתוכן