chat שירות לקוחות tel צרו קשר

פסח כאן

ואיתו מבצעים מטורפים!

ובנוסף מחירים מיוחדים על שיש, כיורים , ברזים ומוצרי חשמל למטבח החלומות שלכם.
את הפסח הזה תחגגו במטבח החדש שלכם
השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

    סדרת טאיו WHITE

    על
    הפרויקט

    הסדרה הלבנה שלנו מאופיינת בהמון אור וטוהר מטבח לבן יאיר את הבית שלכם ויעניק לכם אווירה של אור ושמחה בבית.

    פרויקטים נוספים

    מטבח לבן מודרני

    מתכננים מטבח חדש? אנחנו נסביר כאן איך מתחילים את התהליך ולמי כדאי לכם לפנות. מטבח לבן מודרני יהיה בחירה אידאלית גם בעבור מטבחים שנמצאים בחלל אחד עם הסלון וגם בעבור מטבחים סגורים. הצבע הלבן יוצר תחושה של מרחב כך שהוא מתאים למטבחים קטנים וגדולים כאחד. עיצוב של מטבח מזמין, נקי ומואר יוצר אווירה שהופכת את המטבח למקום המפגש של בני הבית. עם מטבח מעוצב ונוח יהיה לכם קל להפוך את הארוחות המשפחתיות למנהג קבוע. עיצוב מטבחים עם חברת טאיו מבטיח לכם התאמה אישית, טכנולוגיה מתקדמת, עבודה עם צוות מנוסה, נוחות, פרקטיקה, נגישות, סגנון עיצוב שתואם את טעמכם האישי.

    איך מעצבים מטבח לבן מודרני?

    עיצוב מטבח לבן שם את הצבע הלבן במרכז. משמעות הדבר היא ארונות מטבח בצבע לבן, מגירות בצבע לבן ולעתים גם משטח עבודה לבן. עיצוב של מטבח לבן מודרני מאפשר גם שילוב של אלמנטים בצבעים אחרים. כך למשל, לפי העדפה שלכם ניתן יהיה לבחור משטח עבודה לבן או משטח עבודה בגוון בהיר של אפור. עבור מראה יוקרתי נמליץ על משטח שיש או משטח במראה שיש. מכשירי החשמל במטבח הלבן המודרני יהיו בצבע לבן או נירוסטה. במטרה לייצור את אותו קו עיצוב נקי ומינימליסטי נהוג להתקין ארונות מטבח גדולים שמספקים שטח אחסון רב. קיימים דגמים בהם ארונות המטבח מכסים את הקיר כולו. את תכנון המטבח כדאי לבצע בהנחיה של איש מקצוע עם ניסיון ספציפי בעיצוב מטבחים מודרניים.

    איך מתכננים נכון את ארונות המטבח?

    תכנון של מטבח לבן מודרני חדש נועד בראש ובראשונה לשפר את חווית השימוש. אתם מתבקשים לספר כעת מה הייתם רוצים לשפר במטבח הקיים שלכם. ארונות מטבח אפשר להציב בעוד הם מכסים את כל השטח של הקיר או רק את חלקו. התאמה אישית קובעת את הגובה בו יותקנו הארונות. שימו לב לחלוקה הפנימית של שטח אחסון והסדירו מראש מקום עבור כלים, סירים, מכשירי חשמל, מוצרי מזון. תמיד נמליץ לתכנן שטח אחסון רב יותר מהדרוש לכם כעת. לייעוץ ותכנון של מטבח חדש בהתאמה אישית צרו קשר עם טאיו מטבחים ותיהנו ממענה אדיב, סבלני ומקצועי.

    מטבח לבן בשילוב עץ

    את אותה תחושת ניקיון ומרחב שאנחנו מתחברים אליה בסגנון העיצוב המודרני משיגים באמצעות עיצוב פנים שדוגל במינימליזם וקווים נקיים. המטבח המודרני משלב חומרים סינטטיים יחד עם עץ, מתכת, זכוכית וגם בטון. השימוש בחומרים סינטטיים מוזיל את העלויות מבלי לגרוע מהאיכות של התוצר הסופי. חשוב להדגיש שמדובר בחומרים סינטטיים עמידים שמיוצרים במיוחד עבור מטבחים, חומרים שאינם סופחים כתמים וידועים בעמידות בפני לחות. אם אתם מחפשים מטבח חדש – מטבח לבן בשילוב עץ משתלב נהדר עם כל סגנונות העיצוב. השילוב בין גוון של עץ לבין הצבע הלבן הוא שילוב מנצח. חברת טאיו מטבחים היא המקום בו תוכלו לתכנן מטבח חדש בהתאמה אישית בסגנון שתואם את עיצוב הבית ואת קדמת הטכנולוגיה.

    באלו בתים נתקין מטבח לבן בשילוב עץ?

    מחפשים את הדרך להאיר את המטבח ולייצור תחושה של מרחב? מטבח לבן בשילוב עץ יהיה בחירה  נבונה. הצבע הלבן מאיר את החלל ובשילוב עם העץ יוצר אווירה חמימה ומזמינה. מטבח לבן בשילוב עץ אידאלי בעבור בתים בהם המטבח משולב יחד עם הסלון באותו חלל, דירות יוקרה, בתי משפחות, דירות רווקים מעוצבות. חוששים מכתמים? בחירה בחומרי גלם עמידים עם דגש על משטח עבודה קל לניקוי תפתור את הבעיה.

    מה מאפיין את המטבח המודרני?

    בשנים האחרונות התווספו אל המטבח שלנו מכשירי חשמל שמייעלים את העבודה. כמעט בכל מטבח נמצא היום מעבד מזון, מיקסר וגם גריל נינג’ה לבישול מהיר ובריא יותר. המטבח המודרני הוא בראש ובראשונה מטבח שמציע פתרונות אחסון מובנים בעבור כל מכשירי החשמל החדישים. אתם תופתעו לגלות שאפשר לשלב במטבח בצורה נוחה את כל מכשירי החשמל שלכם תוך שמירה על קו עיצוב נקי ומינימליסטי. תכנון של מטבח לבן בשילוב עץ בסגנון מודרני מבטיח לכם תחושת מרחב ואור, האווירה במטבח תהיה נעימה ונקייה. מטבח לבן עם קווי עיצוב נקיים הוא מטבח שתיהנו לפתוח בו את היום ותצאו מהבית עם אנרגיה טובה. רוצים לראות דגמים של מטבחים לבנים בשילוב עץ? חייגו אל טאיו מטבחים לייעוץ, הכוונה והתאמה אישית.

    מטבח לבן ועץ

    עיצוב מוצלח של מטבח משדרג את הקיים, מנצל את מלוא השטח ושם דגש על פונקציונליות. תכנון של מטבח לבן ועץ צריך להתבסס על נתוני גודל וידע מקצועי שמוביל לניצול אופטימלי של המרחב. יש לקחת בחשבון את המיקום של התשתיות (גז, מים, חשמל), מיקום של חלונות ודלתות, תאורה. על המטבח להתאים לאורח החיים שלכם ולשימושים שאתם עושים במטבח. לפי העדפה שלכם יותקנו משטח עבודה גדול, פינת אוכל, שטחי אחסון, 2 כיורים, נקודות חשמל וכן הלאה. אתם יודעים טוב מכולם איזה מטבח יהיה הכי נוח עבורכם וחברת טאו מטבחים כאן בשביל לתכנן עבורכם מטבח כזה בדיוק. עם טאיו מטבחים אפשר וכדאי לעצב מטבח מודרני ומעוצב בהתאמה אישית, הנכם מוזמנים לייצור קשר לפרטים נוספים.

    מדוע כל מטבח לבן ועץ צריך אי?

    אחד הסממנים של המטבח המודרני הוא אותה עמדת אי שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים. כמעט בכל בית בו מותקן מטבח חדש או משופץ מטבח קיים תהיה תוספת של אי. בבתים בהם המטבח והסלון ממוקמים באותו חלל האי יוצר הפרדה אסתטית. עבור מטבח לבן ועץ האי הוא המקום בו נוכל לשלב בהצלחה את העץ במטרה לייצור מראה רך יותר מבלי לגרוע מהקווים הנקיים של המטבח הלבן. אי מומלץ גם למטבחים גדולים וגם למטבחים קטנים. בכל מטבח נמצא תמיד שימוש לשטחי אחסון נוספים, משטח עבודה ודלפק ישיבה.

    עיצוב תאורה במטבח המודרני

    כראוי למטבח מודרני נקפיד לבחור בגופי תאורה מתקדמים ומעוצבים. תכנון נכון של התאורה מאפשר לשוהים במטבח לקבוע בכל רגע נתון את עצמת התאורה. תנו עדיפות לגופי תאורה שצורכים מעט חשמל ותחסכו. על תאורת המטבח להיות גם חזקה וגם רכה. במהלך הבישול נרצה תאורה שמאירה את המטבח כולו לסביבת עבודה בטיחותית ונוחה. בזמן הארוחה נעדיף תאורה רכה יותר. איך עושים זאת? מיקום של גופי תאורה בכמה מקומות במטבח מאפשר התאמה אישית. מעוניינים בתכנון מקצועי וחכם למטבח שלכם? חברת טאיו מטבחים מתמחה בייצור מטבחים בכמה סגנונות עם גימור מוקפד, עמידה בזמנים, חומרי גלם איכותיים, קדמת הטכנולוגיה והתאמה לסגנון האישי שלכם.

    מטבח לבן כפרי

    אם אתם מחפשים מטבח חדש ולא מתפשרים על איכות, מטבח לבן כפרי יעניק לכם את אותה אווירה חמימה וביתית שאתם אוהבים. בשנים האחרונות המטבח הכפרי הקלאסי עבר התאמה לאורח החיים המודרני. בחירה במטבח כפרי לבן מאפשרת לכם ליהנות גם מכל היתרונות של מטבח לבן וגם מהקסם, הפשטות והאיכות של המטבח הכפרי. מטבח לבן משרה אווירה של מרחב, ניקיון ורוגע, יחד עם מכשירי חשמל בגוון של נירוסטה ואלמנט או שניים בצבע שונה תקבלו מטבח מלא בסגנון. מתקינים מטבח בבית חדש או מחדשים את המטבח הקיים שלכם? אל תקבלו כל החלטה מבלי לבחון את ההצעה של חברת טאיו מטבחים. בחברת טאיו מטבחים תמצאו כמה סגנונות, חומרי גלם איכותיים, טכנולוגיה חדישה, ניסיון רב, שירות אדיב.

    איך בודקים איכות של מטבח לבן כפרי?

    אנחנו רוכשים מטבח חדש במטרה להשתמש בו במשך שנים רבות. במידה ואתם מתכננים מעבר דירה כדאי לבחור מטבח שמעלה את הערך של הנכס. טיב של מטבח נבחן על פי איכות חומרי הגלם, העבודה, הדיוק, הנוחות, ההתאמה לצרכים שלכם. הקפדה על בחירה בחומרי גלם איכותיים ועמידה תעניק לכם מטבח קל לניקוי. בעיצוב של מטבח לבן כפרי נקפיד על בחירה בחומרים שאינם סופחים כתמים. עבודת ייצור מדויקת תבטיח לכם רמת גימור גבוהה. שימו לב גם לאיכות של הפרזול.

    מה ההבדל בין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני?

    גם מטבח כפרי וגם מטבח מודרני אפשר לעצב בצבע לבן. בחירה פופולרית כיום בישראל היא מטבח לבן כפרי מודרני. על מנת לסייע לכם לבחור נכון נסביר מה מאפיין מטבח כפי ומה מאפיין את המטבח המודרני. בחירה במטבח כפרי מאופיינת בחומרי גלם טבעיים עם דגש על עץ מלא, עמידות, אווירה חמימה, רכות, עיטורים. המטבח המודרני מאופיין בקווים נקיים ומינימליזם. לא נמצא בדגמים של מטבחים מודרניים עיטורים על דלתות הארונות. התחושה במטבח המודרני היא של ניקיון, מרחב וקידמה. יש הטוענים שמטבח מודרני מזכיר אווירה של מטבח שף במסעדה בעוד המטבח הכפרי מעניק תחושה של בית חם. מתלבטים בין כמה דגמים של מטבחים? לא בטוחים מה הכי טוב עבורכם? בדיוק בשביל זה הצוות של טאיו מטבחים זמין עבורכם.

    מטבח לבן עם עץ

    תכנון של מטבח חדש הוא חוויה מרגשת ומהנה. אתם יוצאים למסע מרתק בו תלמדו להכיר סגנונות, רעיונות, אנשים חדשים, חומרי גלם. אתם מתעניינים בדגם של מטבח לבן עם עץ? הצבע הלבן מאיר את המטבח ומוסיף סגנון לבית כולו. חברת טאיו מטבחים יודעת עד כמה המטבח חשוב לכם ומקפידה בהתאם על ייצור מוקפד ומדויק. עם חברת טאיו אתם משלבים בכל מטבח טכנולוגיה חדישה, פונקציונליות והתאמה אישית.

    אלו חומרי גלם מומלצים לעיצוב מטבח לבן עם עץ?

    החומרים שמרכיבים את המטבח משפיעים גם על העמידות וגם על נוחות השימוש. חשוב לזכור שהמטבח הוא סביבה לחה ויש לבחור בהתאם את חומרי הגלם. על משטחי העבודה להיות עמידים בפני לחות, שריטות וטמפרטורות גבוהות. נמליץ בכל בחירת חומרים לעיצוב מטבח על חומרים קלים לניקוי. בעיצוב מטבח לבן עם עץ נשלב רק עץ שעבר תהליכי עיבוד וחיטוי. חומרי הגלם הנכונים יחזיקו מעמד למשך שנים בעוד הם שומרים על מראה נקי ומרשים.

    שאלות שחשוב לשאול כשמעצבים מטבח

    1. אלו מכשירי חשמל נרצה להציב במטבח?
    2. איזה גודל של משטח עבודה נחוץ לנו?
    3. האם נרצה להתקין תנור בילד-אין?
    4. האם נרצה להשתמש בכיריים על גז או חשמל?
    5. האם נרצה כיור אחד גדול או כיור חצוי עם הפרדה?

    אל תשכחו לקבוע גם האם תרצו להציב במטבח פינת אוכל. במידה וכן איזו פינת אוכל וכמה אנשים צפויים להשתמש בה באופן קבוע. במטבחים קטנים ניתן להחליף את פינת האוכל בדלפק או בעמדת אי שכוללת גם דלפק אכילה.

    מדוע התייעצות עם מתכנן מטבחים מקצועי כל כך חשובה?

    בעל מקצוע עם ניסיון רב וידע בתכנון מטבחים ינחה אותנו כיצד לנצל את מלוא השטח ואת כל היתרונות הקיימים בחלל. במהלך פגישת התכנון אנחנו נספר מה אנחנו צריכים ומבקשים ובהתאם יוצגו בפנינו כמה סגנונות. פנייה אל חברת מטבחים מובילה מבטיחה שילוב נכון של טכנולוגיה חדישה, גימור מוקפד, מידות נכונות, שימוש נוח, חומרי גלם עמידים, שטחי אחסון רבים, התאמה של המטבח לאורח החיים המודרני. מחפשים חברת מטבחים ישראלית שיודעת איזה מטבח הכי מתאים לכם? חייגו אל טאיו מטבחים.

    מטבחים לבנים מודרניים

    סגנון עיצוב מודרני מכניס אל הבית אווירה נעימה ומזמינה. העידן המודרני אומנם מעודד צרכנות ולכולנו יש יותר חפצים מהדרוש לנו אבל סגנון העיצוב המודרני דוגל דווקא במינימליזם. מטבחים לבנים מודרניים כוללים שטחי אחסון רבים בתוכם אנו מסתירים את כל הכלים, המצרכים, מכשירי החשמל. מטבח לבן מודרני שמתוכנן נכון שומר על מראה נקי ומסודר. מחפשים מטבח לבן מודרני שמשדרג ברגע את עיצוב הבית? חברת טאיו מטבחים מתמחה בייצור מטבחים כאלו בדיוק תוך שימוש בקדמת הטכנולוגיה ובחומרי גלם איכותיים ועמידים.

    מה מאפיין מטבחים לבנים מודרניים?

    1. קו עיצוב נקי
    2. מינימליזם
    3. גוונים בהירים
    4. טכנולוגיה חדישה
    5. שטחי אחסון רבים

    מעוניינים להוסיף צבע ומשהו משלכם לעיצוב המטבח? מטבחים לבנים מודרניים משתלבים נהדר עם עץ מלא וגם עם מתכת או זכוכית. עץ אלון משתלב נפלא עם מטבחים לבנים בסגנון מודרני. פריט עץ בגוון בהיר אפשר לשלב כמשטח עבודה בעמדת אי וגם כמדף. לפי בחירה שלכם אפשר לעצב מבטח לבן מודרני בשילוב של נגיעת צבע שתואמת את הצבע של מכשירי החשמל. תוספת מינימלית של צבע או עץ למטבח לבן יוצרת אווירה ביתית וחמימה.

    איך מתחילים לתכנן מטבח חדש?

    השלב הראשון בדרך אל מטבח חדש מתחיל בהגדרת התקציב. חשוב שתגיעו אל פגישת הייעוץ כאשר אתם יודעים מהו סכום הכסף שאתם יכולים ומעוניינים להשקיע במטבח. בהתאם לצורך יש לכלול בתקציב גם ריצוף, תשתיות, שיש, קרמיקה, מוצרי חשמל חדשים, תאורה, חלונות, דלת. השלב הבא יהיה בחירת סגנון עיצוב מועדף עם אופציה להתאמה אישית. נוכל להתחיל בהרכבת התכנית למטבח שלכם רק לאחר שנבצע מדידה מדויקת של השטח. זהו השלב בו אתם מתבקשים להגדיר את הצרכים שלכם, לספר מה חשוב לכם ולציין אלו שימושים אתם עושים במטבח.

    איזו חברת מטבחים כדאי לבחור?

    אם אתם מעוניינים בסגנון עיצוב של מטבחים לבנים מודרניים חשוב לפנות אל חברה שמתמחה בתחום ומשלבת במטבחים טכנולוגיה חדישה. בחירה של חברת מטבחים נבסס גם על המלצות של לקוחות קודמים וגם על התרשמות אישית. חשוב לשוחח עם נציגי החברה ולבחור בחברה שאתם מרגישים שאפשר לסמוך עליה. אל תתפשרו על פחות מהיחס האישי, הזמינות והמענה המקצועי של חברת טאיו מטבחים.

    דילוג לתוכן